Weekend i London

Dagen startet med at vi hadde 2,5 time p oss p Rygge flyplass fr flyet gikk, vi surret rundt og klarte selvflgelig og bli ropt opp, og det var svidt vi kom med flyet.. Bra gjort! Hahaha Gryan mente vi hade GOD tid:) haha

Jeg savner London allerede, tiden gikk altfor fort... Vi koste oss masse den lille tiden vi var der... Det ble noen middager og lunsjen s var det en dag med shopping og en kveld ute p byen! Den kvelden der kommer jeg til huske lenge, for en kveld!! Husker ikke halvparten men vi ble hvertfall kastet ut av sykkeltaxien p vei hjem, fordi han fikk fotmassasje ufrivillig.. Haha!! Ellers har vi oppfrt oss bra!:D Jentetur m gjentas...

Frste kvelden dro vi bare spiste p en tapas resturant som l ved siden av hotellet vrt, vi bodde p Novotel. Vi var klare 23:00 s ble ganske s sent.. Vi tok kvelden tidlig for f litt skjnnhetsvn... 08:00 dagen etter var vi igang.. Buss, trikk, taxi, tog.. Vet ikke hva vi ikke har kjrt!!

Utrolig god tapas!! Husker ikke navnet p stedet!! Desverre...

Lrdagen gikk i ett.. Frst reiste vi p et senter like utenfor London:) der var vi i maaaange timer og shoppet og spiste lunsj :)

Gryan ble guiden da!!

Her er vi p tur da...

( Det jeg handlet er p innlegget fra tidligere idag )

Her satt vi litt i solen og slapper av da.. Disse labbetussene vres ble litt trtte.. Haha.. Hjalp med litt mat!!

Pizza og salat slr aldri feil!! P kvelden dro vi p Paramount skybar og spiste middag og tok LITT vin :) Resturanten l i 32 etasje og vi hadde utsikt utover London!! Helt fantastisk utsikt! Dette stedet burde du beske hvis du er i London engang:) God service og sykt god mat!! De hadde ogs et egen etasje med en snn bar... Utrolig koselig.... <3

Denne kvelden koste vi oss!!! Den ene ble fullere enn den andre, en svmte p gulvet, den andre spydde ut av taxien og den tredje ja, har ikke ord!! Haha!! Typisk oss.. M jo ha det litt gy da! Gikk tom for strm hele gjengen s ble ingen flere bilder utover kvelden!:) Kanskje like greit:) Vi forsov oss jo sklart til flyet hjem, skulle reise 08:00 p morningen.. Da tror du vi klarte det! Haha rakk innsjekkingen 2 minutter fr den stengte.. Vi glemte sklart billettene og snt p hotellet s vi mtte tilbake og hente det, og det var jo et stykke med taxi da! Jenter p tur!!