Weekend i London

Dagen startet med at vi hadde 2,5 time på oss på Rygge flyplass før flyet gikk, vi surret rundt og klarte selvfølgelig og bli ropt opp, og det var såvidt vi kom med flyet.. Bra gjort! Hahaha Gryan mente vi hade GOD tid:) haha

Jeg savner London allerede, tiden gikk altfor fort... Vi koste oss masse den lille tiden vi var der... Det ble noen middager og lunsjen så var det en dag med shopping og en kveld ute på byen! Den kvelden der kommer jeg til å huske lenge, for en kveld!! Husker ikke halvparten men vi ble hvertfall kastet ut av sykkeltaxien på vei hjem, fordi han fikk fotmassasje ufrivillig.. Haha!! Ellers har vi oppført oss bra!:D Jentetur må gjentas...

Første kvelden dro vi bare å spiste på en tapas resturant som lå ved siden av hotellet vårt, vi bodde på Novotel. Vi var klare 23:00 så ble ganske så sent.. Vi tok kvelden tidlig for å få litt skjønnhetsøvn... 08:00 dagen etter var vi igang.. Buss, trikk, taxi, tog.. Vet ikke hva vi ikke har kjørt!!

Utrolig god tapas!! Husker ikke navnet på stedet!! Desverre...

Lørdagen gikk i ett.. Først reiste vi på et senter like utenfor London:) der var vi i maaaange timer og shoppet og spiste lunsj :)

Gryan ble guiden da!!

Her er vi på tur da...

( Det jeg handlet er på innlegget fra tidligere idag )

Her satt vi litt i solen og slapper av da.. Disse labbetussene våres ble litt trøtte.. Haha.. Hjalp med litt mat!!

Pizza og salat slår aldri feil!! På kvelden dro vi på Paramount skybar og spiste middag og tok LITT vin :) Resturanten lå i 32 etasje og vi hadde utsikt utover London!! Helt fantastisk utsikt! Dette stedet burde du besøke hvis du er i London engang:) God service og sykt god mat!! De hadde også et egen etasje med en sånn bar... Utrolig koselig.... <3

Denne kvelden koste vi oss!!! Den ene ble fullere enn den andre, en svømte på gulvet, den andre spydde ut av taxien og den tredje ja, har ikke ord!! Haha!! Typisk oss.. Må jo ha det litt gøy da! Gikk tom for strøm hele gjengen så ble ingen flere bilder utover kvelden!:) Kanskje like greit:) Vi forsov oss jo såklart til flyet hjem, skulle reise 08:00 på morningen.. Da tror du vi klarte det! Haha rakk innsjekkingen 2 minutter før den stengte.. Vi glemte såklart billettene og sånt på hotellet så vi måtte tilbake og hente det, og det var jo et stykke med taxi da! Jenter på tur!!