Sommerferien i Bulgaria

Heeeii igjen!! Nå var det leeenge siden jeg har blogget, gått mange uker, kanskje over en mnd også!... Jeg har hatt lite tid og alt har gått i ett med jobb osv,  jeg har til og med rukket å flytte til Drammen igjen, tilbake til det senere, jeg kan lage et eget innlegg om det!! Men i sommer var jeg på ferie i Bulgaria på Varnakysten:) 1 times tid fra storbyen Varna! Jeg kjøpte denne turen for lenge siden, det var en bursdagsgave:) hehe Vi var på ferie fra 12-20 august, så det er en stund siden nå.. Jeg la inn bildene på pcen nå så tenkte å legge ut noen her....

Her er hotellet vi bodde på :) White lagoon Beach, super fresht og fint, alt var veldig nytt...

Vi hadde veldig fin utsikt fra balkongen som dere ser her:) shiiiiiit, savner sommeren allerede, høsten kom så altfor fort!!!!!!

Vi bodde 8 km fra den lille byen Balchik, så vi dro inn dit hver kveld og spiste middag og kikket rundt, maten på hotellet var uspiselig, den smakte faktisk helt forferdelig!!!! Så flaks at nabo hotellet hadde en sykt god restaurant der vi kunne spise lunsj hver dag, frokosten spiste vi som regel ute på balkongen.. hehe jeg er heller ingen frokost person så frokosten pleier jeg å hoppe over!! Tar heller en større og god lunsj :)

Den ene kvelden dro vi inn til storbyen Varna for å handle litt og ta en kveld ute for å skjekke utelivet! jooohooo, supergøy! Vi spiste ute på en båt, så plutselig kom det masse fyrverkeri, vi skjønte ingenting!!! det var kaos med mange tusen mennesker og fullfart!!! Det var vist nasjonaldagen til Varna eller noe sånt, som vi ikke hadde blitt informert om så vi fikk oss en overaskelse... kjempe gøy!!! Det ble masse god mat og altfor mye VIN, kvelden ble lang og vi var hjemme supersent, haha tok 1 time med taxi hjem til hotellet. Utelivet i Varna var kjempe bra!! Masse store utesteder langs vannet, og masse festglade mennesker.

Jeg ville dratt tilbake til Bulgaria, likte stedet veldig godt, var egentlig litt skeptisk hehe... Sol, varme, fine strender, hyggelige mennesker og god og billig mat eller alt var egentlig veldig billig der såå!! Fant noen fine skinsko ellers kjøpte jeg ikke så veldig mye der nede, var typisk sånn syden sted, mye boder osv, mye rart! Haha...

Nå sitter jeg her og ser tilbake på hvor fort sommeren gikk!!! den gikk altfor fort, nå sitter jeg er i ulljakken og fryser mens regnet pøser ned ute!!! 2 huder som står å piper i gangen fordi dem vil ut å gå kveldstur! JIPPI