Happenings

Sommerferien i Bulgaria

Heeeii igjen!! Nå var det leeenge siden jeg har blogget, gått mange uker, kanskje over en mnd også!... Jeg har hatt lite tid og alt har gått i ett med jobb osv, jeg har til og med rukket å flytte t...

Helgen i Tønsberg

I helgen var jeg og noen jenter i Tønsberg :) Vi kom oss avgårdet til slutt, vi var så heldige å få låne en leilighet midt i Tønsberg sentrum så jeg kunne ha med hundene mine!:) ( jeg fikk jo ikke ...

Sverigetur

Denne uken har jeg tatt meg feriiie :D Superdeilig!!! Så jeg dro til Sverige fra Fredag - Mandag :)Jeg, Isabella, Mattias og Johan dro på Sommerhytta i Gàvle, ca 6 timer med bil fra Oslo :) Vi tok ...

Ny uke

Idag startet jeg dagen med avocado, noe jeg spiser mye av om dagen! Er jo så godt! Hvertfall på knekkebrød! Nami... Jeg har jobbet i hele dag så jeg rakk faktisk ikke å spise middag så hoppet rett ...

Den siste tiden min i bilder

Jeg har jo ikke blogget å noen uker nå, men dette er jo bare en hobbyblogg da, men siden jeg ikke har lagt ut noen bilder den siste tiden så tenkte jeg å oppsummere litt, med noen bilder fra de for...

Findingsfestivalen

Endelig, Findingsfestivalen... Ventet på den noen uker nå! Tiden gikk fort, så lenge siden jeg bestilte biletter men plutselig var den helgen her!! Jeg, Janne og Camilla bestemte oss for å dra dit ...

Langhelg :)

Nå er langhelgen over :) Det var vært deilig med noen dager fri nå:) Jeg har tatt fri fra alt som heter jobb hele helgen:) Ganske deilig! På torsdagen var jeg i bursdag til lillesøsteren min Christ...

It"s my birthday

Jeg hadde bursdag 5. APRIL, og feiret bursdagen min med de nærmeste jentene nå som var i helgen :) Det var veldig hyggelig, vi fikk plass alle sammen i den lille "dukkestuen" min. haha, er jo ikke ...

Påskeferien i Hemsedal

Nå er påskeferien over,Å jeg er helt utslitt. Hehe Vi var en gjeng i Hemsedal fra Onsdag til Søndag! Jeg har storkost meg masse med masse sol, moro og godt selskap! Jeg hadde jo til og med bursdag ...

Middag og underholdning på Wallmans

går hadde Best Company show og underholdning på Norges største dinnershowrestaurant Wallmans i Oslo. Det ble servert 3 retter og det var masse god underholdning, det var kjempe god steming og jeg k...

Skyflyvning i Vikersund

Nå er helgen over og jeg er totalt utslitt! Hehe Jeg måtte ta meg en hjemmedag idag, ble litt sliten etter helgen! Hehhe Jeg var jo i Vikersund i helgen hos Christina!! Vi var på skiflyvingen alle ...

Min helg igjennom iphonen

Nå vil jeg bare ha mere helg!! Mandager er alltid litt æææhhh... Men det har vært en koselig helg! Hadde endel bilder på telefonen min!! :)På fredagen etter jobb så fikk jeg besøk av Janne og Madel...

hiiipphurra for Caroliiiine

På lørdagen feiret Caroline sin 24 års dag hjemme hos meg med noen venninner:) Det ble servert mat & vin :) Vi hadde det kjempe kooselig, senere på kvelden kom min søster og en venninne innom før v...

Julekos med familien

Siden 23 desember har jeg vært hjemme hos min familie i Drammen :) Jeg feiret julaften hos min pappa iår, jeg er annenhvert år hos mamma og pappa :) Det synes jeg er veldig greit! Så har vi vår tra...

Julefest

Nå er julen her og det har blitt endel festligheter de siste dagene!:) Så idag er jeg veldig sliten, nå ser jeg frem til julaften og juleferie i noen dager! Kun 2 dager igjen med jobb nå! Jeij... J...

Girlsnight

Igår så gikk dagen i ett, jeg skulle egentelig ha en frilørdag uten jobb men endte med å jobbe frem til 4! Så bestemte jeg neg for å lage hjemmelaget pai, fet tok jo litt tid, så jeg fikk plutselig...

Helgens festligheter

Denne helgen har det vært mye moro!! Beste helgen på lenge med de beste jentene :D Jeg, Camilla og Isabella tok oss noen glass på Torsdagen, vi fant plutselig ut at vi ville ut entur! Angrer ikke!!...

Bursdag i Drammen

Når det er bursdag i Drammen så får man LV kake :D haha Anita feiret 26års dagen sin igår hjemme hos henne, det var super koselig! Masse nye mennesker. Det var masse drikke og masse morsomheter, ku...

HappyBirthday

På lørdag feiret søte Isabella sin bursdag i Reicweinsgate :) Jeg koste meg med hyggelige mennesker og god punsj!! :D Isabella fikk bursdagsang på både norsk og svensk, hehe! Turen gikk videre til ...

Lørdagens besøk

Her om dagen fant jeg ut at jeg ville be jentene fra Drammen hjem på besøk i den nye leiligheten :) Vi ble enige om lørdag og her ble det hæææla i taket! haha, det skulle være en "rolig" kveld med ...

Selfie lørdag

Hello :D Søndagen er her, og det er så deilig med en fri idag :D Bare slappe av og ikke ha noen planer! Det blir sofaen på meg idag for å si det sånn, sliten etter helgen!! Igår tok jeg turen til D...

Åpningsfest

Heii og "god morgen" , ja idag sov jeg lenge lenge! Våknet kl 4... Hehe, ble sent igår og for mye alkohol! Jeg, Madeleine, Stine og Karianne var med en venn av oss til jobben hans på åpningsfest! D...

SnapChat bilder fra lørdagen

Igår var vi samlet en gjeng med jenter hjemme hos Ingrid i Oslo :) Vi hadde bord på Nox så vi dro ut ganske så tidlig, ja kl 22:00! Vi fortsatte vorset videre der!:) Etterhvert som tideb gikk så fy...

FredagsKos

Ja, jeg kan jo starte med fredagens antrekk Jakke MORRIS Skjorte RALPH LAUREN Bukse ZARA Skjerf MULBERRY Sko Z Igår hadde jeg en kort dag på jobb, planen var og slappe av hele dagen:) Det gik...

Torsdagen i Oslo

Igår var det torsdag og BAR kjeden fylte 5 år, så da tenkte jeg det var hyggelig og ta en liten tur ut på Bar Bygdøy for å kikke litt :) Jeg og Karianne dro en liten tur til Isabella før vi dro vid...

Helgen igjennom iphonen

Denne helgen gikk bare bort til jobb og andre useriøse ting! Hehe ikke gjort noe fornuftig denne helgen vil jeg si! lite bilder, lite tekst! Jeg er så sliten! Helt ferdig!!!Karianne sov hos meg i h...

Jentekveld

Ja, vi har kalt oss for snip, snap og snute i helge!! Hehe Caroline og Karianne har sovet hos meg hele helgen, som vanlig! Haha!! Vi skulle være med Madeleine i bursdag igår, vi bare slang opp på!!...

Besøk i Drammen

Ja, igår ble Idol og tacokveld i Drammen, til jentekveld på byen i Oslo! Jada! Hehe Skulle ta 1 glass vin til maten vi, og plutselig var 3 literen med vinen tom! Da ville jo ikke vi sitte hjemme!! ...

Jentehelg

I helgen har det vært jentehelg :) og vi har hatt det kjempe koselig! Caroline og Karianne har sovet her hele helgen :) På fredag laget jeg middag til jentene så tok vi LITT vin og så tok vi entur ...

Elvefestivalen

I helgen er det Elvefestivalen i Drammen, noe som er hvert år! Dette er første året jeg ikke har bodd i Drammen på Elvefestivalen så det var litt rart... Vi valgte å ta fredagen i Drammen :) Vi var...

GirlsNightOut

Denne helgen har det vært jentehelg!:) Vi har hatt det så gøy!! Karianne kom til meg på fredagen og vi dro til Janne, denne jentekvelden var planlagt:) Der møtte vi også de andre jentene, fra Dramm...

The last night

Igår var den siste dagen vår i Ibiza, nå er vi endelig hjemme :) Var litt redd for at vi ikke skulle komme oss hjem etter alt styret her hjemme med terrortrusler osv.. Tenkte de kanskje stengte fly...

Kvelden på Ushuaia!

Igår ble det ut på oss alle, vi tok turen på Ushuaia der Hardwell spilte hele kvelden :D Vi hadde bord ettersom vi var 20 stykker som skulle prøve å være samlet! kvelden var topp og stemingen var g...

Siste dagen

Siste dagen her nede tilbrakte vi litt overalt, først på hotellet så gikk vi entur på stranden der vi bodde:) Elsket vannet her, var ikke kaldt i det hele tatt:) Vannet var ganske klart og fint ...

Ut på tur

Her om dagen fikk vi oss entur langs havnen på andre siden av byen! Åh, det var kjempe koselig, rolig og fint! Vi spiste på en koselig sushi resturant langs vannet , Super koselig med en rolig kvel...

FRIDAY

Ææh, nå har vi ligget i solen i mange timer, og vi er ganske så solbrente , hehe:) SÅ idag gikk vi inn litt tidligere enn vi pleier, tror det er viktig for huden å få littt hvile:) Så idag beholdt ...

Dødsfall i bassenget

Dag 2 i ibiza, her skjer det ting? Vi våknet ganske sent etter vi hadde vært entur ute igår, vi sitter ved bassenget og jeg merker at jeg har blemmer overalt, hehe da hadde jeg såklart greid å få ...

første dagen i ibiza

Heii:D Vi kom oss trygt frem til Ibiza men vi bommet litt på tiden her, vi kom ned hit kl 03:00 på natten og vi hadde ikke hotellrom før dagen etter! Jeij. Hva gjorde vi da? Jo vi satt oss i lobbye...

Birthday

Hipp hurra, idag har verdens beste Johan bursdag :) Jeg var litt usikker på hva jeg skulle finne på og hva jeg skulle kjøpe i gave!! Jeg hadde tenkt til å planlegge en overaskelses middag men...

Biletter bestilt til Ibiza

Middag på Hanami

På søndagen hadde en venn av oss bursdag så vi dro ut 3 par og spiste middag på Hanami på Bygga og koset oss :) Kvelden endte på Sense og det var der kaos siden det var bransje kveld i Oslo :) Kvel...

Lørdagens date!

Igår skulle jeg bare slappe av etter fredagens festligheter og bare ta det med ro alene hjemme mens Johan er på tur.... Men det endte ikke rolig hjemme alene, Madeleine kom entur på besøk hit og je...

Happy BirthdayParty

Hipp Hurra for Anette som vi feiret igår!:) Det var bursdagsfest hjemme i den nye leiligheten til Anette i Oslo :D Velkommen! Her har Anette fått på seg prinsessekrona :D Her er bildene fra når vi ...

Innflyttningfest

Hei :D Som jeg skrev igår skulle vi på innflyttningsfest, her i Sverige! Det ble en bra kveld med masse koselige mennesker, god mat og drikke, og ikke minst mange leker!! Hehe Maten smakte kjempego...

Klar for Innflyttningfest i Sverige

Vi reiste til Sverige igår, hjem til Gävle :) Her skal vi være noen dager på besøke, og idag skal vi på innflyttingsfest til Ida og Kenneth :D Det blir gøy, nå mangler vi bare solen :D Her er gaven...

Weekend i London

Dagen startet med at vi hadde 2,5 time på oss på Rygge flyplass før flyet gikk, vi surret rundt og klarte selvfølgelig og bli ropt opp, og det var såvidt vi kom med flyet.. Bra gjort! Hahaha Gryan ...

Shopping i London

Jeg har jo vært i London i helgen og da ble det jo litt shopping, rakk jo ikke halvparten av det vi skulle så hehe Hadde kun 1 dag der nede som vi kunne handle på så tiden strakk ikke til.. Men fik...

Reiseklar

Nå er jeg reiseklar, baggen er pakket og billettene er i orden, flyet går om noen timer!! WIHO, weekend tur til London blir bra i dette fine været med 2 søte, Christina og Gryan!:) Jentene skal på ...

Feiring av sølv bryllup

Igår var hele familien samlet på Åskollen for å feire Onkel og Tante, de har nå vært gift i 25 år! Det er lenge det, og har vært sammen i 31 år! :) bra gjort!:) så igår var det sølv bryllup :D Vi f...

Middag i solen

Igår kom det to venner av meg og Johan på besøk :) Vi laget middag og spiste ute på terrassen i solen :) Kjempe koselig! Maten ble utrolig god, Flinke vi er :D haha.. Før vi fikk besøk i 6 tiden så...

Bursdagsfeiring på Tjuvholmen

Emelie og Camilla hadde bursdag igår!;) Hipp Hurra for fine jenter!:) De feiret bursdagen sin på Bar Tjuvholmen, med mange venner, det ble middag og noe godt i glasset! Bursdagen startet kl 3, og f...

Langhelg

Nå har det vært langhelg, 3 dager med fri, så deilig!! Solen skinner og været har vært nydelig nå:D Vi satt ute i solen på lørdagen og gjorde ikke så veldig mye fornuftig, bare koste oss.. Utover k...

Goodtime

Ååh! Lykke dag!!!! 2 bra ting som har skjedd!! Det ene er at jeg og 2 venninner har bestilt en spontantur tjl London siste helgen i Juni :D Gleder meg, aldri vært i London før heller! Blir bra!! Og...

Besøk :)

På torsdagen som var, da alle hadde fri så kom min søster Christine og hennes kjæreste på besøk :) Vi laget god mat og satt ute i solen og koste oss :) Utover kvelden så ruslet vi bort på Kinoen, v...

Bildedryss fra søndagen

Igår var det søndag og vi skulle slappe av i solen på terrassen :) Det gjorde vi, med pizza fra Peppes, med litt vin igjen.. Hehe så var det bransjesøndag på Tjuvholmen :) vi dro dit entur og kikke...

Jentekveld

Ooh! Jentekveld :D Jeg, Janne og Karianne tok en liten jentekveld ute igår :) Middag på Olivia på Tjuvholmen så møtte vi Isabelle entur !:) Senere gikk turen hjem til meg, der vi koset oss litt med...

Kosedag i Oslo

Igår ble det en lang dag ute i Oslo :) Det ble shopping i mange timer og vin på Tjuvholmen i enda flere timer! Hehe Christina og Maren kom inn til Oslo, så ruslet vi litt rundt, vi koste oss masse!...

Bursdagsfeiring og nye vipper

Igår var jeg i Drammen siden jeg har jobbhelg og skulle feire Karianne som ble 20 år!:) hipp hurra!! Jeg fikk ikke vært med fra starten siden jeg jobbet så jeg møtte henne ute på KT der bursdagsfes...

En solskinnsdag i Oslo

16 Mai, solen skinner og vi skulle ut og spise en middag i det fine været! Middagen ble mer en bare en middag, kvelden ble sen, og det merket man 17 mai! Haha!! Vi hadde det koselig, jeg fikk endel...

17 Mai feiring i Oslo

17 Mai, like gøy hvert år! Opp tidlig, og mest sannsynlig var man også ute 16 mai, som vi var iår også! Haha 4-5 timers søvn så var man oppe igjen! Champagnefrokost hos vennene til Johan på Vika, d...

Hipp Hurra

Hipp Hurra for Romina, som hadde bursdag igår! :D Vi jentene samlet oss Idag på Glass i Drammen og spiste litt god mat mens vi feiret Romina! Hun fikk så mye blomster at hun kan starte en blomsterb...

BirthdayGirl <3

Ååh, fortsatt sliten i hele kroppen!! Haha for en kveld, vet ikke hvor jeg skal starte eller om jeg i det hele tatt skal nevne noe!!! Haha!! Kvelden startet rolig hjemme hos meg i 7 tiden med litt ...

Klar for bursdagsfest ikveld

Ikveld skal jeg feire min bursdag som var 5 april, siden vi var i Paris og vi skulle jo flytte! Ikveld konmer jentene og jeg gleder meg!! Wijoo!! Ble litt "rosa" prinsesse tema da! Egentlig skulle ...

Birthdayparty

Igår var det lørdag og det var bursdagsfest hjemme hos Stine, både Stine og Michelle feiret bursdagen sin igår :) Det var kjempe koselig og samle jentene igjen, veldig lenge siden jeg hadde sett de...

Påskemiddag

Heiiii!:) Igår hadde vi påskemiddag, foreldrene til Johan laget mat, så kom litt familie på besøk :) Koselig søndag! Ostepai Vi malte også på noen egg! Dere skjønner sikkert hvem egg jeg malte!! He...

Easter in Sweden

Påskekooos!! Fri fra jobb og alt annet, solen skinner og vi koser oss!! Kan jo ikke bli bedre.. Veldig mange som er på fjellet :) litt rart og ikke være på fjellet iår... Idag dro jeg, Johan og han...

Jentekveld i Sverige

Heii, og god påske til dere!!:) Som jeg skrev i et tidligere innlegg så dro vi til Sverige på onsdag! Vi befinner oss i Gävle:) Sikkert ikke så mange av dere som har hørt om dette stedet, det ligge...

Gårsdagens bursdagsfest for Kaja

Igår feiret vi bursdagen til KAJA :D HippHurra!! Vi koste oss masse, og vi var flinke til å tømme punsjen.. Senere på kvelden gikk turen videre til Klubteateret i Drammen! :) Bursdagen var veldig k...

Bildedryss fra weekend i Paris

Et av verdens største og mest besøkte Kunstmuseum.... LOUVRE :) Her finner du blant annet Mona Lisa bilde :) Monumentet TRIUMFBUEN, som ligger ved Champs Elysees :) fikk ikke så bra bilde, på andre...

Notre Dame

Igår var vi og kikket på den kjente bygningen Notre Dame :) så utrolig fint! På vei hjem gikk vi over broen Pont de l'Archeveche, der tusener av par har festet en hengelås i brogelenderet og kastet...

Eiffel tower

Vi besøkte Eiffeltårnet Idag, det var veldig koselig... Vi tok heisen opp og var der en stund å koset oss med utsikten:) HØØØYT!! Hehe og vi dro bare halvveis opp, siden det var så sykt kø... Eiffe...

Bursdagslunsj og shopping

Jippi! Idag har jeg bursdag :D og vi storkoser oss i solen... Veldig varmt og deilig her i Paris!! Nå nyter vi en god lunsj og noe godt i glasset! Vi skal ta en shopping runde til Idag!:) Skriver l...

enfin promouvoir :)

Endelig fremme, som i overskriften :) Hehe vi dro hjemmefra kl 08:00 og var fremme Ca 15:00 mye tog, fly, trikk og tog igjen ... Hehe !! Tar litt tid... Selvom flyruter bare tar 2 timer Ca!:) Været...

Surprise!!

Jeg har bursdag på lørdag :D Jeg hadde planlagt å jobbe litt og ha bursdagsfest hjemme med jentene!:) meen Johan hadde planlagt noe annet! Som alle visste om, utenom meg... Hehe Idag fikk jeg vite ...

Hattefest

Igår feiret Nikolai bursdagen sin på Horgans i Oslo!! Tema var hatt, så da hadde alle på seg forskjellige hatter!! Det var fullfart hele kvelden, vi koste oss masse med god mat og masse drikke!!! T...

Bildedryss fra jentekvelden

Igår var det lørdag, og vi samlet jentene hos Madeleine som var så snill å ville ha oss på besøk i Oslo :) Som idag våknet med knust vindu i stuen ? Hva skjedde?! Haha... Vi Koset oss kjempe masse ...

Bursdagsfest for lillesøster

Igår feiret min lillesøster Anine bursdag på Delight i Drammen, som er en indisk resturant :) Det var lukket fest etter kl 22:00, først var det middag så var det fest! Vi fikk indisk mat, og det sm...

LørdagsKOS

Igår fikk jeg besøk av min kjære søster, Christine og hennes kjæreste Daniel, endelig en lørdag som passet for alle! Ettersom jeg jobbet til 19:00 så var Johan så heldig at han fikk lage middagen, ...

FREDAGENS DATE I OSLO

Igår var det Valentine og jeg trodde kanskje ikke det ble noe date på meg, men det ble det!:) Johan overasket meg med hotell overnatting i oslo med SPA og middag! Sååå snill han er, jg visste ingen...

Linnis prinsesse bursdag :)

Min lørdag bestod av neglekurs hele dagen, så var det bursdagsfeiring for Linni på Holmekollen, hun fylte 28 år, og ser forsatt ut som 20!! Temaet var prinsessefest, som dere ser på bildene:) Vii f...
Charlotte Larsen

25, Drammen

Mitt navn er Charlotte Larsen, jeg er en jente på 24 år, som kommer fra Drammen. Jeg har to søte hunder som jeg elsker! Jegblogger om negledesign, mote, interiør, mat, happenings og generelt om hverdagen min :)